trick or treat


dagen ser ut så här : bowla , stan och  tillbringa kvällen med mina underbara vänner. blää snart är höst lovet slut, sitter och nunna på en gamma låt , men gud va bra den är!  

Always look on the bright side of life.


wish this were my outfith today..  btw I would kill 4 that hair!

I'll spread my wings and I'll learn how to fly I'll do what it takes til' I touch the sky


nu ska min fin fina kompis bea komma. and yaaay its holiday!

I'd roll outta bed in the morning And throw on what I wanted then go, and ofc take my lovely cupcakes with me.


Cause he's taken you for granted

 
hold on to what you have and smile.

blb = beautiful little butts


någon fångade visst våra söta små rumpor på bild! hittad här.

blog2008awards



självklar glömmde jag och B kameran hemma. menmen. så bilden är stulen från fin fina Amanda. tack för goodie bagen Veckorevyn and a great night.

youmakemewannaLALALALAL

veckan har varit hur jobbig som helst. känns som det enda jag gort är att plugga. men idag fick jag reda på en rolig sak i april åker jag till spanien med en liten grupp i skolan! ska bli riktigt kul. alltid roligare när det är gratis.höhöh.


  

livetförändrasvarjagängår

 


dagen har sett ut såhär: pluggplugg och ännu mer plugg. orkar snart inge mer. tack för idag slut för idag.

xoxo gossip girl

 

ikväll börjar gossipgilr! skulle inte tacka nej till blake livelys hår direkt. puss.


new york here I go again












bilder från 2005 när jag var där sist. btw som ni ser har jag inte lagt ut någon bild på mig, men jag tänker inte änns säga hur jag såg ut då, hahah. åker dit 2008-12-23. längtar något otroligt mycket ska ni veta. puss.

höstenmedstorm



den får man väl bjuda på! puss.


RSS 2.0