finns inga ord


'


folk missuppfattar, precis som jag.

mitthjärtamitthjärta

vakande nyss, bea har redan gått  hem. vart riktigt kul igår, kommer nog in lite bilder imorgon, puss.


morsningkorsning

idag på dagen vet jag inte vad jag ska göra A undrade om jag ville följa med till skärholmen, men tror inte att jag komme orka det . ikväll blir det tjejmiddag, ska bli riktigt kul. kan nogkanske komma upp lite bilder på det senare. ha en underbar  lördag allihoppa. xoxo.



next stop

hoppas alla har haft en bra kväll och fortsätter att ha en. jag kollar runt lite på kläder jag ska köpa i new york. men naturligtvis kommer det att ha kommit ut nytt till dess. men men. puss.




tee´n ,tygkassen och skorna från forever 21, jeans abercrombie , ring americaneagle , body butter från bath and body.


sorry for all the pain

sorry för den dåliga uppdateringen, haft mycket att göra i några dagar. nu är biljetterna bokate, jag åker till new york den 23 december kommer hem den 28 med andra ord firar jag julafton där! längtar något otroligt mycket. puss.



gud vad jag ska shoppa.

live forever

idag har jag kollat på onethreehill gud vad jag älskar serien. nu ska jag iväg och träffa bea och förmodligen lite annat folk. ha en bra fredagskväll. puss.



sometime

vill gärna ha den här fin fina väskan från ellos.se endast 375kr . goodnight.


blir fin till min bruna skinnjacka jag får snart.

jag-älskar-dig-att-jag-hatar-mig

idag har jag spelat tennis, och pluggat. ha en bra kväll. puss.


ja älskar denna kvinnas klädstil, ge mig denna  underbara väskan.

break away

stressig dag. puss.

 
färgade tights är något jag kommer andvända i höst,nästa köp är nog ett par mörk vinröda. med en stor stickad tröja. bilden är underbar!


girl´s best friend


en liten go kvälls bild från kate moss. bye sweethearts.

daddy I want money, lots of money


önskar att allt detta var mitt! puss.

less is always more

idag har det varit en riktigt segar dag, precis som en söndag ska vara. jag och min kompis har ännu inte klätt på oss. puss.



funderar på att köpa denna fina klänning från asos.com

open up you mind and see like me

har precis fixat mig, ikväll ska några vänner komma till mig. sen kommer vi säker gå ut ett tag och träffa lite folk. ha en bra lördagskväll . xoxo



it aint no sunshine when shes gone.

efter att spenderat natten på söder, är väl ett måste att gå in på lisa larsson på morgonen! det är vad jag ska göra idag. kan bli en fika på det. puss.


live dangerus die young

lite bilder från dagen med elly.  puss.

                  
chinos monki, tunika hm med cardigen hm, jeans jacka köp i tyskland. 


under my skin

idag är jag inspirationslös, så jag tänkte berätta en liten komisk sak. min stora idol är håkan hellström som har sjungit en låt vind över vindens ängar. när jag lyssnade på låten i sommras sa min pappa, att jag har träffat mannen som har skrivit låten. pappas förra tjejs bästa kompis är dottern till mats paulson och hans fru catarina. förstå hur gulligt att få en sådan låt! puss

http://www.youtube.com/watch?v=R10y49DUw5o


stop all the time, my heart will go on

nu sitter jag här igen framför datorn, tiden bara rusar iväg. skulle behöva plugga lite innan jag kollar på en till film, nu ska ja kolla på the love guru hade jag tänkt. puss.


usch vad fint olsen klär sig.

nu kan du få mig så lätt



åh såhär vill jag se ut idag! väska från chloé, converse, jeansen är från abercrombie, kavajen sonia by sonia ryikel och tee'n från urban outfitters. nu ska jag titta på film och äta ben&jerry's. puss.

the city never sleeps

nu är det bestämt.  im going to the big apple i jul. shopping, sevärdigheter och allt . längtar något otroligt , senaste gången jag var där var i 2005. då var inte shopping prioriterningarna så höga som nu. forever21 och abercrombie är två av dom stora favoriterna. något vi mer ska göra är nog att träffa min kusin som nyligen flyttat till Long Island som au-pair. puss.


ultimate change

från att skrattat åt alla som hade blogg, har jag nu blivit en av dom. jag heter ida och är 15 år kommer från kära huddinge, och tycker om atta vara med mina vänner och älskar mode. jag har vädigt stora drömmar om en framtid i New York , vill gärna gå på Berkley College som ligger på fifth avenue med min kära vän Bea, även kallad insidan. bye sweethearts.





RSS 2.0